Historia

Historia da Suíza
A Suíza é un país pequeno (41,285 km ² = 15,940 millas cadradas), mais densamente poboadas (7 millóns de habitantes, 170 por 440 por km ² = q. Milán), situado no corazón da Europa Occidental. Accións moito da súa historia e cultura, con os seus veciños Alemaña, Austria, Italia e Francia. Cerca do 60% da Suíza, na rexión alpina, con altas montañas (12 cumes por riba de 4000 m = 13 000 p no nivel do mar e moitos máis entre 2000 m e 4000 m), e vales estreitos, 30% outeiros e relativamente plana val esculpido por glaciares chamado "Mittelland" terra [meio] (400 m para 900 m) e 10%, unha montaña chamada Jura máis vellos (non excedente de 1.600 m). A maioría das cidades, vilas e aldeas maiores están localizadas no Mittelland - isto significa que a densidade real da poboación nesta parte do país é algo en torno de 500 habitantes por km ²!
Período Glacial
Aproximadamente 2 millóns de anos, as temperaturas despencaram e en Europa foi case completamente cuberto por glaciares. En Lucerna, Suíza central, o espesor do xeo foi de aproximadamente 1 km (p 3.000). Cando os xeos retroceden e recuou lentamente 30,000 ano serán, os animais e os homes volveron a Europa. No entanto, o foco de desenvolvemento cultural para miles de anos no Oriente Medio (Sumeria, de Babilonia [Iraq], Exipto). Os restos de cazadores precoz (armas e ferramentas feitas de pedra lascada, ósos de animais de presa) pódese atopar en varias covas naturais na Suíza, a unha altitude de cerca de 1000 m ata 1500 m.
Tribos celtas, os soldados romanos e moitas bosques
Entre 400 aC a A.C. 400, diversas tribos celtas, incluíndo unha chamada "Helvetica" recibido en Suíza. Un intento para ir cara ao sur para o sur de Francia foi interrompido polo comandante e emperador romano posterior C. Xulio César no 58 aC. Os suízos foron obrigados a voltar a Suíza e os campamentos do exército romano e fortalezas foron construídas na fronteira norte a Alemaña. Varias cidades e vilas en Suíza, foi fundada polos romanos, incluíndo Basilea, Zurich, Xenebra e Chur. A burocracia militar romana foi establecida en Avenches (Western Suíza), que hoxe é só unha pequena aldea. A poboación foi de só preto de 100.000 a 200.000 persoas, e establecéronse en que a terra era doado de cultivar e do clima frío (especialmente no inverno), de preferencia na rexión Mittelland e nalgúns vales alpinos principais. Grandes áreas de cobertura forestal permaneceu. C. Iulius César, De Bello Gallico
O nome Helvética segue a ser unha palabra para todo o que precisa dun nome curto e que non depende de unha das catro linguas oficiais (alemán, francés, italiano, Rumantsch) faladas en diferentes partes de Suíza. O rótulo "Helvetica" pódese atopar en moedas e selos. Mentres o primeiro dominio de Internet nivel. "Ch", que significa "Confoederatio Helvetica", a versión latina de "suíza.
Tribos alemán resolver en Europa Occidental
Unha teoría amplamente aceptada asume que a maioría da xente en Europa teñen unha orixe común nalgún lugar de Asia Central. Súas linguas (grego, latín, alemán antigo / Inglés Arcaico, eslavos) son moi similares entre si e ata mesmo persa (Irán) e sánscrito (India!). Por razóns que non sabemos, eles decidiron moverse en rexións do mundo onde se establecen agora. Mentres que os europeos chegaron ao sur de Grecia e Italia varios milleiros de anos antes de Xesucristo, as tribos xermánicas, e os eslavos foran pasados despois vinaron.
Frecuente pequenos incidentes entre soldados romanos e tribos xermánicas non cambiou un equilibrio político durante varios séculos ata sobre AC 400. Pero entón o Imperio Romano foi desafiado por graves ataques e invasións realizadas ao sur dos Alpes. Así, os romanos retiraron as súas tropas de territorios do norte dos Alpes (incluíndo a Suíza), pero non conseguiu impedir o declive do seu imperio. O Occidente tribo xermánica dos francos invadiron a Francia, e estableceu a preto de París, tivo unha morea de cultura romana e ata mesmo a linguaxe do latín, que foi gradualmente converter no que se coñece hoxe como o francés. Practicamente o mesmo era certo para o "Borgoña" que se estableceron ao longo dos montes chamados de "Jura", que fai fronteira entre Francia e Suíza occidental. A tribo xermánica do sur chamado "Alamanno" recibido no sur de Alemaña e norte de Suíza. Escavacións recentes na Suíza, non soportan a vella teoría de conquista violenta. Semella moito máis probable que o Alamanno non estaban realmente interesados en cidades romanas, ou na cultura romana. Eles se infiltrar grupo moi pequeno, limpo fragas, construíron as súas propias vilas pequenas e idioma alemán como conservaoron as tribos xermánicas do Norte que se estableceron no norte de Alemaña e Escandinavia.
Hoxe, a fronteira entre o alemán eo francés na Suíza, é máis ou menos a fronteira entre a Borgoña e Alamanno. Mentres que as pezas orixinais poboación Celtic CONSERE da súa cultura, en calquera parte de Francia, España, Irlanda e Gran Bretaña, a poboación de orixe celta na Suíza foi completamente mezclado os inmigrantes e os romanos país xermánico nel longo dos séculos. Entón, ten unha área de especial influencia celta ou estragar considerábel da súa lingua en Suíza (agás algúns nomes xeográficos).
Media de idade: o sistema feudal e mosteiros
No sistema feudal medieval desenvolvida en Europa: O rei era esencialmente un xefe ejécito e tiña o poder de distribuír as terras conquistadas polos seus soldados entre os duques, e estes señores. O diñeiro mal existía e non había ningún fundamento económico para elevar os impostos en cantidades significativas. As tribos celtas alemán e tiña pouca experiencia da escrita, da ciencia e das artes. Europa gastos varios séculos a recuperar o coñecemento da cultura grega - Roma. Este traballo foi realizado por monxes en mosteiros. O evanxeo non se pregado ó pobo alemán en Suíza polos romanos, pero por ambulantes monxes irlandeses. Un deles, galiñas, recibida no leste da Suíza, no século 7. A.C. 820 O influente mosteiro de St Gallen, foi fundada alí. Mosteiros foron tamén pioneiros do progreso agrícola (pomares, por exemplo) e as cuestións de negocios (os monxes de St Gallen fixo copias de asuntos tratados na AC 888).
Mosteiros foron fundados por reis e nobres para fins políticos, relixiosos e sociais:
Política: abades dos mosteiros tiña funcións políticas e xudiciais, conta. As doazóns poden, por veces, impedir a expansión dun conde rival.
Relixión: a mala conciencia eo poder da Igrexa para impor a penitencia era case inseparable da vida secular: "Na sociedade impersoal da Idade Media penitencia dun home era tan bo que o seu outro. Non era unha cuestión de esforzo individual, pero o pago dunha débeda sobrenatural ". (RW Sur: a sociedade occidental ea Igrexa na Idade Media, Harmondsworth: Penguin Books, 1970, p. 227)
Na Idade Media, os poderes sobrenaturais foron consideradas tan reais como os soldados inimigos e tivo que ser combatido: "O abade está armado coas armas espirituais e é apoiado por unha tropa de monxes ungido co orballo das grazas celestes. Loitan xuntos en a forza de Cristo coa espada do Espírito, contra os enganos do diaño aéreos. Defenden o rei eo clero do reino contra os violentos ataques dos seus inimigos invisibles. " (Documento de fundación do rei Edgar para o novo mosteiro Minster, Winchester (GB), AC 966, citado por RW Southern, op. Nomeados. P. 224F)
Monxes de publicidade: nunha sociedade case analfabeto, pero foron clasificados como moi devoto e Benefactores podería gañar en patrocina o (patrocinio!).
A colocación para os fillos dos nobres: a sociedade secular non podería proporcionar posicións suficiente para eles, así que me foi ofrecido aos mosteiros de recoñecido prestixio, material de seguridade e de unha razón para abandonar a reprodución nobre estes nenos non poden herdar o título secular.
A competencia é un dos lados máis escuros da Idade Media: a tortura para extraer unha confesión, o asasinato cruel e xudicial (especialmente queima de bruxas e "herexes") foron moi frecuentes. O coñecemento da vergoña inxustiza feita por milleiros de homes e mulleres inocentes conduce á abolición da pena de morte na Europa Occidental. Os resultados da recente Recapitulando procesos baseados en modernas técnicas de análise xenética en os E.U. tenden a apoiar esta visión. Amnistía Internacional argumentos contra a pena de morte

O vello suíza
13.o 11.O Del dos séculos, moitas cidades (incluíndo Berna, Lucerna principal federais, estatais e Friborg) foron fundadas. Hábiles artesáns especializados na produción de bens de alta calidade. Comercio e estradas cruzandos Alpine fíxose máis importante. Ao mesmo tempo, as persoas na esquina superior cantón Wallis desenvolveron medios para suspender as tubulacións de auga e pedras de chan de madeira nas paredes de rocha. Algunhas das persoas de Wallis atravesou o macizo de rochas St Gotthard leste a oeste e establecéronse na parte superior do cantón de Uri e cantón Graubünden, no inicio do século 13.o. Así Schöllenen Canyon no cantón de Uri, que tería bloqueado a estrada a pasar por San Gotardo, foi para o norte foi pavimentada e da principal ruta comercial entre Alemaña e Italia desenvolvidos.
A nova ruta feita a rexións distantes dos centros de poder de interese para os condes de Habsburgo en tempo intentando reforzar o seu poder dinástico. O rei alemán Friedrich II exentos Uri (1231) e de Schwyz (1240) conta as competencias e subordinada ao rei só como unha recompensa para axudar en varias campañas en Italia. Cando o rei Rudolf de Habsburgo, o primeiro emperador alemán da casa, morreu en 1291, persoas de Uri, Schwyz e Unterwalden temía que as contagens de Habsburgo tentar recuperar influencia nos seus territorios. Entón eles xuraran axudarnos uns ós outros contra calquera iniciativa para garantir a eles. Este é o pano de fondo a lenda de Wilhelm [William] tell, o heroe nacional Suíza. As contagens de Habsburgo tentar acadar os seus obxectivos pola forza militar, pero foron derrotados en varias ocasións. Finalmente tivo que deixar o seu castelo natal en Suíza, cando eran fortes o suficiente para gañar, mentres o reino alemán do seu asento de novo en Austria.
A Reforma
A corrupción privou a Igrexa Católica Romana da súa credibilidade nos últimos séculos da Idade Media. Numerosas reformas no sistema (por exemplo, as ordes mendicantes, consellos) non produciron os resultados a longo prazo. Cando, no Período de estudosos do Rexurdimento descubriu as escrituras antigas da Biblia, no orixinal grego (en vez do latín) e comezou a estudar e os comentarios anteriores polo bispo Agostiño (354 - 430), eles atoparon unha nova visión á relixión cristiá sola scriptura (só a Biblia, en vez da tradición da igrexa) e fe (fe en vez de exercicios relixiosos). O que Martiño Lutero predicou en Alemaña (1521), Ulrico Zwingli ensinou en Zurich (1523), e máis radical. Johannes Calvino organizou a Igrexa Reformada de Xenebra (1536), Oekolampad en Basilea (1529).
A reforma suíza separado en dúas fraccións: as cidades progresiva Zurich, Basilea, Berna, Neuchatel, Xenebra aceptou a nova confesión, mentres nas zonas rurais, en Suíza central (incluíndo a cidade de Lucerna) eran conservadores e permaneceu católico. Cando o Papa comezou unha reforma interna para recuperar influencia, Lucerna acepta de bo grado a oportunidade e nomeado pola orde dos xesuítas para organizar as súas escolas.
Ilustración
A ciencia, economía, filosofía e as artes que todas as marxes de vela novo, só o sistema político permaneceu como estaba, ou máis precisamente do feudalismo, levou a formas de monarquía absoluta (especialmente en Francia e Austria). Filosofía política, especialmente en Francia, reaccionou con novas ideas da sociedade e da política. Entre aqueles foi Jean Jacques Rousseau, nado en Xenebra, que viven a maioría da súa vida en Francia.
Helvetica Período Suíza ocupada por Napoleón
Durante séculos, multas, mozos suízos, especialmente en Suíza central tropas mercenarias loitou polos reis franceses e príncipes italianos. Durante a Revolución Francesa, unha separación de 800 mercenarios suízos tentaron defender o rei contra os montañeses radicais que invadiron o castelo das Tulherias, en 1792. Todos os mercenarios foron mortos. O Monumento de León en Lucerna, para lembrar a mala reputación da forza militar suízo que fora formidable.
Inspirados pola Revolución Francesa, os liberais no oeste da Suíza, se rebelou contra o Estado democrático de antigos membros da Confederación suíza en outras partes do país e chamou o francés. O emperador francés Napoleón Bonaparte ocuparon Suíza e tentou establecer un goberno central, pero logo foi forzado a voltar algúns elementos federal. Swiss Revolution e República Helvética.
A Restauración
Despois de que Napoleón foi derrotado en Rusia e en Waterloo, a Suíza estruturas moi novo federal. No entanto, os cantóns de St Gallen, Grisóns, Argovia, Turgovia, Ticino, Vaud, Valais, Neuchatel e Xenebra tornouse libre dos membros da Confederación de pleno dereito en vez da súa posición anterior, ou mesmo territorios adhesión parcial asunto.
Constitución Federal e Democracia Moderna
De 1815-1848 liberais e conservadores debateron sobre a estrutura da Suíza, despois da Revolución Francesa. Paso a paso, os liberais poderían facer pequenas innovacións no nivel cantonal. Había liberais e conservadores en cada cantón, e unha maioría de un ou do outro lado era normalmente moi pequeno, así que o goberno cambiou de vez en moitos cantóns. Cando os cantóns con gobernos conservadores fixo un acordo secreto con Austria contra os liberais, en 1846, a guerra civil ( "Sonderbundskrieg") era inevitable. Gusta Henri Dufour, xeneral das tropas liberais, durou só uns días e custa máis de 86 mortos e 500 soldados feridos. Despois de que a estrada se estrea para un novo sistema político. En 1848 a Suíza foi unha nova Constitución, que foi baseado na Constitución dos Estados Unidos, en moitos puntos:
declaración dos dereitos civís
estrutura coas constitucións federal, parlamentos e gobernos cantonais
autonomía dos cantóns en amplos sectores da administración
Parlamento Nacional con dúas cámaras: "Consello Nacional (Cámara dos Deputados polo número de habitantes) e" Consello dos Cantóns (dous delegados de cada cantón)
nacional do goberno responsable dos asuntos nacionais e relacións externas,
De 1848-1874 algunhas ferramentas especiais para formar suízo de democracia directa co referendo sobre moitas cuestións frecuentes (varias por ano) ea posibilidade de que os cidadáns para esixir un cambio na colecta de sinaturas constitución foron desenvolvidas. Moderno sistema de democrácia política en Suíza (democracia directa) O camiño da Suíza para a democracia ea súa constitución de 1848
O Comité Internacional da Cruz Vermella
Henri Dunant, un negociante suízo, ficou impresionado cando soubo o destino dos soldados feridos na batalla de Solferino (1859, a guerra entre Francia e Austria). En 1862 el escribiu un libro sobre el e, en 1864, o goberno suízo organizou unha conferencia internacional sobre os aspectos humanos durante a guerra. 12 nacións asinaron a Convención de Xenebra e estableceu o Comité Internacional da Cruz Vermella como unha institución permanente neutra para coidar de soldados e civís feridos ou atrapados en guerra.
Suíza durante as Guerras Mundiais
Dende a Conferencia de Viena de 1815, en 1815, regra de asuntos internacionais, tras a derrota de Napoleón. A Suíza foi forzado a neutralidade cualquiero conflicto entre outras nacións. Durante a primeira guerra entre Francia e Alemaña (1870-1871) ea Segunda Guerra Mundial (1914-1918) foi relativamente clara, o que fixo que a obriga.
Antes e durante a Segunda Guerra Mundial (1939-1945), o racismo do réxime nacional-socialista alemán expulsado millóns de fuxidos da Alemaña, Austria, Francia e Italia. O suízo admitir máis de 100.000 deles, pero rexeitou 25'000 outros. A Suíza foi cercado por tropas leais ao alemán ou a Alemaña (a Italia fascista, Francia rematou) e foi realmente AMINAZA. O actual goberno suízo nomeou unha comisión internacional de expertos independentes para dirixir unha enquisa no comportamento da Suíza na Segunda Guerra Mundial.
Entón, ninguén sabía e pensaba que os nazis matariam millóns de xudeus, xitanos e imbéciles. Do punto de vista de hoxe, parece que o goberno suízo era moi tímida e concesións feitas superfluo (e fuxitivos fatal) para o réxime nacional-socialista alemán.
O Comité Internacional da Cruz Vermella foi criticado por non intervir en nome dos xudeus na Segunda Guerra Mundial. Aínda que as 4 da Convención de Xenebra para protexer aos civís durante a guerra só foi establecido despois da guerra, en 1949, a comisión recoñeceu que neglixencia un deber moral. Eles critican a comisión polas súas omisións na Segunda Guerra Mundial son xentilmente invitados a realizar agora, cando a demanda comisión que os acusados, como al-terroristas Qaida e detidos na base E.U. Guantánamo son tratados como civís (con dereito á ampla defensa, incluíndo o xuízo equitativo nun prazo razoable) ou, polo menos, como prisioneiros de guerra.
Suíza durante o
II Guerra Mundial
->
Prosperidade dunha sociedade
Despois da II Guerra Mundial, o progreso técnico eo desenvolvemento económico alcanzou unha nova dimensión, especialmente en Europa Occidental, América do Norte e do sueste asiático. Suíza, coa súa tradición na construcción de máquinas, procesos químicos e produtos farmacéuticos e servizos financeiros podería ser establecido como un dos principais intervenientes nos mercados globais. A estabilidade política, cunha ampla coalición de catro partidos: liberais, conservadores, social-demócratas eo Partido Popular (agricultores e artesáns), programas de goberno para a mellora da seguridade social e de cooperación negociados entre sindicatos e sindicatos patronais axudou a aumentar a produtividade prosperidade para todos os pobos.
Suíza, aínda que non sexa membro, participa en diversos programas científicos da Unión Europea. Entre outros, recibiu o European Nuclear Research Center (Centro de Européen de Recherche nucléaire, CERN, onde a Internet naceu, cando Tim Lee, en 1989, designado Bernars HTML (HyperText Transfer Protocol), como un bloqueo eficiente e texto gráfico independente estándares propietarios).
A sociedade cambiou acompañando o movemento de protesta estudantil en Europa en 1968. As tradicións relixiosas e morais tornar-se menos importante para as persoas, por outro lado, os problemas son abordados con franqueza. A campaña de Suíza "Stop-SIDA", unha colaboración entre unha asociación de autoaxuda e saúde a un cargo federal, é un excelente exemplo deste novo espírito.


http://historia-suiza.geschichte-schweiz.ch/historia-de-suiza-resumen.html